lørdag 1. januar 2011

Årets første innlegg

Dagen i dag blir på en måte en tenke- og planleggingsdag for meg. Jeg tenker litt på hva vi opplevde i året som gikk og hva vi kommer til å oppleve i 2011.
Jeg lurer på å kjøpe meg dette kameraet, både for å få bedre bilder både av flotte opplevelser og interiør- og bloggebilder.
Kanskje noen har tips om andre kamera som er bedre eller har andre og bedre egenskaper?

Mandag skal jeg rydde og vaske jula ut, og finne frem annet å pynte huset med. Blir koselig det nå, for jeg begynner å bli ganske lei av jula og julepynt nå.
Kanskje jeg skal ta meg en liten bytur for å bruke et gavekort og bytte et glass? Håper det blir skogryddingsoppdrag igjen snart, så vi får opp inntjeningen igjen.
Ellers strikker jeg votter og tover, lett å følge med på det som skjer ellers i huset da. Kjekt for jentene med varme og gode votter♥
I går koste vi oss sammen med et noen naboer med masse god mat og drikke. En koselig kveld♥
Ønsker alle alt godt i det nye året!

3 kommentarer:

Min stil sa...

Ja, blir sikkert kjekt å få vasket jula ut og begynne med blanke ark. Litt vemodig er det også syns jeg. Men jeg ønsker deg ett riktig godt nytt år.
Store klæmmer fra Susanne

Fru Fryd sa...

Hei og Godt Nytt år. Tusen takk for omtanke og gode ord inne hos meg:-) Ønsker deg og dine alt godt i det nye året.

Ps Nikon 5000 er et mega godt camera. Det har sønnen min, og han tar mange flotte bilder:-)

Guttemamma sa...

Ønsker deg og dine et flott 2011!! Deilig med planer, kamara har jeg dessverre ikke så greie på..
klem♥

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥