søndag 9. januar 2011

Mine første selbuvotter!

Denne helga har jeg fått ferdig mine første selbuvotter! Jeg har aldri prøvd dette før, men så moro det er:) Selbuvottene ble kjempefine, og jeg er strålende fornøyd♥

Det blir garantert flere par utover vinteren. Jeg var innom husfliden i Molde på fredag for å kjøpe mer garn, da ble det med et hefte med mange mønster på selbuvotter, skjerf, luer og strømper. Kjempemoro å prøve dette!
Jeg var også innom hobbybutikken å kjøpte kashmir alpakka garn, de holder jeg på å strikke leggings av, til ei jente som snart fyller år! Dette garnet er så mykt å strikke av, og kommer sikkert til å  være gode og varme♥
Ellers har Ingrid og Marit lagd en stor snøhule i dag, de kosa seg veldig ute i snøen! Her på bildet er to blide jenter med friske og røde kinn♥

Bilder som dette, varmer langt inni morshjertet♥
Ønsker alle en flott søndagskveld!

1 kommentarer:

Anne Lise sa...

Fine votter. Har også lyst å prøve på det, men tida strekker ikke til (må gjøre ferdig ting som er påbegynt først)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥