lørdag 8. januar 2011

God helg♥

I går var jeg på en aldri så liten bytur. Denne gang sammen med en venninne, koslig♥
Jeg skulle iveg for å bytte et par av julegavene og reklamere på julekjolen til litj-gullet. Nyttårsaften når kjolen skulle tas av gikk glidelåsen lås og jeg måtte lirke stroppene nedover skuldrene, for å få av kjolen. Jeg fikke levere kjolen tilbake og fikk igjen pengene, men jeg skulle gjerne hatt kjolen, den var nydelig!
Var innom Tilbords og byttet et farris-glass i Kongle mot en champagne/dessertskål i glass i samme serie.
Ellers var jeg innom Riviera Maison og fant denne lekre puta til halv pris!! Angrer på at jeg ikke kjøpte 2, for puta passet perfekt i den gamle sofaen i dagligstua.Er ikke så ofte jeg kjøper noe til dagligstua, men denne gangen gjorde jeg det.



I dag har jeg bakt horn til lunsj og i kveld skal vi indrefilet av svin, med hvitløksmør og spekeskinke, deilig tilbehør og kose oss♥
Ønsker alle som er innom en riktig god helg♥


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥