mandag 3. januar 2011

Tilbake til hverdagen

I dag er siste dagen av juleferien på skolen og i barnehagen, så jeg tok med jentene i lysløypa som ligger et steinkast unna oss.
Vi koste oss godt der en stund i formiddag. Marit på 4 er så flink så, men trenger litt trening for å bli sikker i bakkene. Vi skal nok ta mange turer til, så før snøen forsvinner til våren er jenta vår en racer i nedoverbakkene også, hihi

Når vi kom hjem, bakte jeg 3 brød. Deilig med hjemmelagde brød med sunt pålegg nå på januar når alle snakker om sunt kosthold:) Jeg må innrømme at jeg stort sett har hjemmelagde brød, for 11-åringen liker ikke så godt kjøpbrød.

Ellers har jeg ryddet bort mesteparten av jula. Kjøkkenet er helt fritt for jul! Må innrømme at det var deilig å få henge opp igjen liftgardina som jeg er så fornøyd med. Jeg kjøpte den sydd etter mål på Soria Moria Interiør i Eggedal for 3 år siden. Den er like fin enda. Den har kun vært nedtatt i desember hvert år, vasket, strøket å hengt opp igjen.

I kveld fikk jentene knuse pepperkakehuset!

Nå tror jeg at jeg får kjøpe noen primulaplanter å sette i kjøkkenvinduet, flott med farger:)
Ønsker alle som er innom en koselig mandagskveld♥

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥