mandag 31. januar 2011

Mandag - og vi er klar for en ny uke..

Sitter her med kaffen min, jentene er dratt på skole og barnehage og jeg tenkte jeg skulle lage et lite innlegg før jeg begynner med dagens gjøremål. Det er mildt ute, ca. 5 grader, dermed er det speilblankt ute på gårdstunet, så da må jeg legge strøing høyt på to do-lista.
Jeg bakte loff og baguetter med stort hell i helga, så jeg setter nok en deig før jeg går ut en tur:)
I morgen skal jeg på et lite oppfriskningskurs i hogstteknikk, greit å få papir på det også. Jobben min er ganske farlig egentlig, å felle trær under høytspentlinjer til bl.a. Statnett. Så jeg skal smøre skogsskoa og se over utstyret til i morgen.

I går var vi på koselig besøk til noen venner av oss. Jentene kosa seg å lekte med de to mindre jentene til de vi besøkte, så koselig♥ Fikk så lyst å ta med noen sjokoladebiscotti jeg lagde på fredag. Putta noen i et noregsglass og hadde på et blondebånd:) det ble flott det!
Ellers strikker jeg votter som skal toves, jentene synes de er så god at de bare vil ha tovavotter:) travelt til mor da♥
Ønsker alle som er innom meg en flott uke, den første i februar:)
Klem fra  

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥