onsdag 5. januar 2011

Rosinboller




Under juletreet lå  det en pakke som inneholdt en svært så spennende bok! Boka til Morten Schakenda, kjent som bakeren fra Lom. Jeg elsker å bake, å prøve nye oppskrifter - hun som kjøpte boka kjenner meg veldig godt♥

I dag skal jeg prøve oppskrifta på rosinboller, store og forhåpentligvis kjempegode boller med masse rosiner i, hihi!
Jeg har også laget en base til grov surdeig, må jo prøve grovbrødene også. Dette blir spennende! Det var også masse forslag til sandwich også, så for de som kommer innom oss, er muligheten så absolutt til stede for at det blir servert sandwich:)
Jeg har også begynt på et par selbuvotter, som skal bli gave til en god venninne som snart har bursdag♥
Oppskrifta fant jeg på http://www.uelegant.net/
Ha en flott dag♥

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥