fredag 31. desember 2010

Bloggåret 2010

- her kommer del 2 av årskavalkaden min.

Juli
I juli fikk vi malt alle bygningene på gården som er rød, så nå er rødfargen frisk. Vi malte i alle ledige stunder, for dette var mye arbeid.
August
Her er vi på tur i Sunndalsfjellene. Vi skulle gå turistlinja fra Reinvassbu til Brandstadbu. Her er været flott, men halveis kom skodda og la seg rundt oss på alle kanter, det gikk fort altså, så vi torde ikke annet enn å snu. Hadde vi vært alene, jeg og Anders, hadde vi gått, men med 2 unger torde vi ikke fortsette.
2 uker etter dette, var det reinsjakt i samme terrenget. Vi hadde 3 fantastiske dager i fjellet. På ettermiddag siste dagen fikk vi skutt ei reinssimle, som gir oss mange flotte middager utover vinteren.
September
Mosbøens multelikør er kommet på flasker og karaffel, klar til å lagres litt, før den nytes til jul! Godt med selvlaget drikke.
Oktober
Endelig er stua til de største jentene ferdig! Jeg kan være litt treig av meg, men får ting gjort etterhvert. Dette er et proskjekt jeg er fornøyd med. Huset er gammelt og med mange små rom, dette gjør oppussing til en stor utfordring. Jentene fikk ei lita, men koselig stue som inneholder sitteplasser, vegg-tv og et lite hjemmkinoanlegg.
November
Prinsessa vår fyllte 4 år og feiret stort. Mange gjester og mye god mat og unger i godt humør. En flott dag, kronet med verdens fineste dukkehus (som nå er fullt av flotte møbler fra Fru Rosas Landhandel)

Desember
Julaften 2010. Tre blide og forventningsfulle jenter som venter på deilig middag og masse pakker.

Nå vil jeg benytte anledningen til å ønske alle dere rundt i Norges land et RIKTIG GODT OG INNHOLDSRIKT NYTT ÅR!

Nyttårsklem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥