mandag 27. desember 2010

Romjul

Romjul♥
Det er sjelden jeg sitter med kaffekoppen og strikketøy på formiddagen, men det gjør jeg altså nå. Deilig å kunne slappe av og kose seg litt disse romjulsdagene. Mannen er på jobb i dag, så jeg og jentene er hjemme å slapper av. De to største er litt redusert, etter å ha kastet opp endel i natt, men det ser ut til å ha snudd nå.
Jeg har vært på butikken å kjøpt saltstenger og litt lesestoff til dem.
Nå håper jeg resten av oss holder oss friske, for jeg og Anders er buden på selskap i morgen og jeg gleder meg veldig♥

Det jeg strikker nå er nye blånissevotter til Marit. De hun har og er veldig glad i, begynner å bli for små. Hun elsker disse vottene, de er så god og varm og blir nesten ikke våte når hun er ute i snøen. Skal lage ferdig de blå, også skal jeg strikke et par i rødt. Da skal jeg bruke Månetoppengarn og blande i alpakka, da blir de litt mykere. Tenkte å strikke til de to store jentene også, håper strikkelysten holder seg en stund, hihi
Ellers så koser vi oss fremdeles med god mat, et glass eller to med vin på kveldene er jo også godt♥ vi nyter romjula♥
Romjulsklem fra Åse

1 kommentarer:

Min stil sa...

Godt å høre at du nyter romjula. Det gjør jeg også, og har både heklet og strikket. Har akkurat fått snuppa i seng så nå skal jeg få tatt en liten bloggrunde før kvels.
Nyt dagene.
Klæm Susanne

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥