lørdag 9. april 2011

Ubuden gjest...

I natt hadde vi besøk av noen vi absolutt ikke vil ha på gården - GAUPA! Gaupa hadde vært på ferde å tatt ett av rådyrene som har gått her i hele vinter, igjen lå  bare en blodig skrott! Dette liker vi ikke! Gaupa er et flott dyr, på avstand. Jeg ser helst ikke at dyret ferdes i hagen vår.

Det var tydelig spor av kamp og fotspor som tilsier at det var gaupe som var i hagen i natt.

Ellers har uka gått fort, jentene skal både hit og dit på aktiviteter. Jeg er for tiden litt nede for telling, med dårlig nakke. Nakken er veldig stiv, så kiripraktor er en god venn for tiden.

Jeg har fått første stitcheriet av Bom'en jeg abonnerer på og har tegnet over motivet på stoffet og er klar til å begynne å sy.

Samtidig holder jeg på med innspurten på påskeløperen jeg har laget.
I dag har jeg og jentene vært i hjembygda mi og besøkt foreldrene mine, søsteren min og tvillingguttene hennes. Vi har kost oss masse.
Nå sitter jeg og slapper av med varm rispose rundt nakken og litt rødvin i glasset♥
Lørdagskos♥
Ønsker alle som er innom en flott helg♥
Klem fra


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥