tirsdag 12. april 2011

Påsken nærmer seg!

I formiddag har jeg fått en hel del, for som det står i tittelen på innlegget, så nærmer påsken seg med stormskritt. Så nå i formiddag gikk jeg igang med å steke flatbrød. Det er lettere enn man tror og det går også ganske fort. Jeg lager flatbrød med havsalt og rosmarin, det gir flatbrødet en god smak og de passer godt både til spekemat og eggerøre som til middager - deilig..
Så når flatbrødene var ferdig, gikk jeg igang med "vepsebol" som jeg har funnet oppskrift på i Trines Matblogg. De er enkle og raske å lage, og kjempegode:)
Så nå har jeg småkaker å servere til besøkende og som jeg kan ta med på setra i påska.
 
Endelig har jeg fått det til også!
Jeg har nå fått til å beskjære pelargonium - og å få den til å komme igjen! Dette har jeg ikke fått til før, så nå kan jeg glede meg over at de står i vinduskarmen og vokser seg flotte.
 
Denne har jeg beskjært og den er nå grønn og frodig♥

Denne har jeg fått ved hjelp av stiklinger, den kommer faktisk med de første blomsterknoppene nå♥
Det er bare så moro å se at de flotte plantene jeg kjøpte i fjor, nå kommer igjen!
 
Min bedre halvdel er i dag på et møte, men jeg sendte en melding med en utfordring til han og det blir spennende å se om han tar den, hihi
Jeg sendte med en liten handlelapp på kubbelys, fordi han er på Skaret ved Molde og der ligger lysgården. De støper lys og selger lys fra Løiten lys, jeg ga han utfordringen å finne noe fin påskepynt han liker, kjøpe det med hjem til meg, og jeg, jeg skal by han et deilig måltid i kveld.
Jeg skal da servere han spekemat, eggerøre, flatbrød og en lun potetsalat og godt øl til.
Det må være hverdagslykke♥
Ønsker alle en flott tirsdag!
Klem fra
 
 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥