tirsdag 19. april 2011

God påske♥

Nå er vi klar for påskeferie. I morgen skal jeg og to av jentene til Molde på en liten handlerunde og en liten tur på badeland. Vi skal kose oss og det samme skal vi gjøre hele påska♥ Bare slappe av og nyte dagene som de kommer♥
Har ikke pyntet så mye til påske, men litt gult innslag på stuebordet har vi.
I kveld har vi kost oss med litt dessert og dessertvin etter at Marit la seg.
Jeg har kost meg med lune multer og vaniljeis og et deilig glass Tokaji Aszú 2003, mens min kjære spiste sjokoladepudding og vaniljesaus.
Påske løperen jeg har holdt på med en stund nå er ferdig, bilder kommer etterhvert.
Ønsker med dette alle som er innom en riktig så flott påske♥
Klem fra Åse 

2 kommentarer:

Mona sa...

Hyggelig med litt kos når barna er i seng. Kos dere masse på tur til Molde og ha en riktig god påske!

Konemor - Maria sa...

Håper dere har hatt en deilig påske!

Klem fra Maria :)!

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥