mandag 25. april 2011

En herlig påske er snart over♥

Så er påska snart over, vi har hatt en flott påske med supert vær. På lørdag hadde vi 21 grader, sola skinte fra skyfri himmel - deilig!
Fredag tok vi turen til setra. Godt å se igjen setra uten snø, men vegen var ikke helt snøfri så vi hadde ikke kommet helt inn med bil. Jeg synes uansett det er deilig å gå opp til setra. Vi pakka sekken med pølser til ungene, nybakte baguetter, lefse og kaffe.
Vi hadde en fin tur opp, såg et illsint lemen også.
Med på turen var to av jentene våre og en venninne av Ingrid, jeg og min kjære og svigerfar (en sprek 83-åring).



Lørdag var vi på besøk til et vennepar som ville ha Marit på overnatting, og ho storkosa seg.
Vi satt ute og drakk kaffe og spiste deilige vafler, timene gikk. Vi merka på kvelden at vi hadde vært ute i sola, hihi. Var ganske varm i ansiktet etter dagen.
I går starta vi grillsesongen, det var deilig å innta plattingen som kom opp i fjor. Nå må vi bare få kjøpt oss nye hagemøbler, så vi kan kose oss rundt et romslig bord og sitte i gode stoler.
Vi har ellers sykla mye i påska. Marit har blitt en racer på sykkel, vi har hatt to turer på ca en mil, det er jammen bra for ei som er 4 1/2 år♥
I dag har jeg bakt brød til matpakkene i morgen. Vi skal ut alle fem i morgen, en på barnehage, to på skole og to på jobb. Jeg begynner med skogrydding igjen etter en lang pause, det skal bli godt å komme seg ut igjen, bli i bedre form.
Takk til Maria og Mona for koslig påskehilsen♥ Håper dere har kosa dere like mye som jeg!

Ønsker alle en flott uke♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥