onsdag 30. mars 2011

Award!

Jeg har vært så heldig å få en award fra kjære Bodil!
Anbefaler et besøk på bloggen hennes, du får ta del i mye og får garantert en god latter♥

Link til bloggen som ga deg awarden


Svar på spørsmålene

Gi awarden vdere til andre blogger



 
1. HVORFOR BEGYNTE DU Å BLOGGE?
Jeg begynte å søke på nett etter håndarbeid/quilteblogger, jeg kom over mange flotte blogger og fikk etterhvert lyst å dele det jeg lager med dere. Den gangen ante jeg ikke at det fantes så mange flott og kreative bloggere rundt om. Bloggen begynte kun med quilting, men det har blitt en blogg om håndarbeid, interiør og hverdagslivet på gården.
 
2. HVILKE BLOGGER FØLGER DU?
Jeg følger mange flotte og forskjellige blogger, og jeg finner stadig flere.
 På blogglista mi finnes det mange håndarbeidsblogger og interiørblogger.
 
3. FAVORITT MAKEUP-MERKE?
Lancôme
 
4. FAVORITT KLESMERKE?
Gant, Jean Paul Femme og Tiger of Sweden
 
5 DITT MÅ HA MAKEUP-PRODUKT?
Mascara
 
6. FAVORITT FARGE?
Svart, hvit, beige
 
7. PARFYME?
En ganske ny fra Yves Saint Laurent, husker ikke hva den heter.
 
8. FAVORITT FILM?
Ser ikke så mye filmer, det blir helst tv-serier, men den siste filmen jeg så var bra; Det absolutte mareritt med Ben Affleck i hovedrollen.
 
9. HVILKET LAND VIL DU BESØKE OG HVORFOR?
Det er mange plasser jeg ønsker å reise til, men øverst på listen er England - en langweekend i London.
 
10. FEM TING DU ALLTID HAR I VESKEN DIN?
Lommebok, mobil, almanakk, mascara og lipgloss
 
Sender awarden og utfordringen videre til:
 
 
 
 
 
 
Ønsker alle som er innom en flott kveld, og snart er det helg igjen♥
Tida går så fort, og plutselig er våren her i all sin prakt og vi får det travelt med hagearbeid og våronn:)

Klem fra Åse 
 
 






































2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann
Tusen takk for award, veldig koselig at du tenkte på meg
Har egentlig ikke award på bloggen min, men mulig jeg tar denne en dag..
Go kveld videre til deg

Konemor - Maria sa...

Tusen takk, utrolig hyggelig å bli tenkt på :)! Jeg har vært litt bloggefraværende i det siste, men kommer snart tilbake :)!

Ha en fin dag!

God klem fra Maria!

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥