mandag 7. mars 2011

Mandag og masse energi...

Begynner innlegget med et lite blinkskudd av to gode "venner". Marit og litjpus har fulgt hverandre i tykt og tynt siden begge var små. Han fulgte etter barnevogna på tur og når Marit selv begynte å sykle og ake så var han stadig med. Han springer bak når hun sykler og springer ved siden av kjelken når hun aker, snakk om god kjemi mellom barn og dyr♥

Dagen i dag skal jeg bruke på litt forefallende husarbeid også skal jeg sy meg en Cath Kidston-veske av veskestoffet som var med boka SY.

 Løperen jeg holder på med, stoppet opp i går kveld da jeg oppdaget at jeg hadde akkurat for lite vatt - det er jo typisk!
Men nå har jeg fått bestilt vatt, også falt jeg for fristelsen å bestille litt stoff , hihi:)
Ønsker alle en flott mandag♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥