søndag 6. mars 2011

Fastelavenssøndag

Se dette flotte fastelavensriset jeg fikk av jentene mine, flinke jenter♥

I dag har vi kost oss fra morgen til kveld♥
Laksefilet med ris og frukt/grønsaker og rømme, deilig rett som jeg fant på denne bloggen. Takk for tipset Linda, frukt/grønnsakene til laks smakte fortreffelig:)

Vi har også spist fastelavensboller med krem, jeg er vedlig glad i denne tradisjonen for det er nemlig bare denne ene gangen i året vi har krem i bollene:)
Jeg har også fått fortsatt litt med duken i dag, det begynner å ta form nå og det er artig!
Nå er vinterferien over og vi ordner oss for ny uke. Jentene skal ha ski/akedag på tirsdag, det er noe de gleder seg til, med bålbrenning og kos♥
Vi har også fått med oss en spennende 5-mil i dag, nok en kjempeprestasjon av Petter Northug. Gratulerer så mye!
Ønsker alle en flott søndagskveld♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥