fredag 4. mars 2011

God helg♥

Da er det fredag og vi står foran en ny helg, den første helga i Mars. Det går mot vår og jeg har begynt å tenke på knollene som ligger i kjelleren på vinterlagring.
Det er derimot ikke mye som minner om vår ute her, det blåser og regner og er surt og kaldt.

Jeg var i Molde i går og da var jeg selvfølgelig innom Mester Grønn og kjøpte meg roser til helga♥
Var også innom Tilbords og kjøpte en ny duk og to telysglass i vårlig grønn!

Jeg har også bestilt meg nytt stuebord, det er ikke et hvitt bord, men et kvadratisk bord i oljet eik. Det passer best i stua vår, og jeg gleder meg til jeg skal hente det på onsdag!
Kommet igang med duken jeg har handlet stoff til også, gleder meg til å fortsette etter at herrestafetten er ferdig!
Ønsker alle en riktig god helg♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥