lørdag 5. februar 2011

Travel lørdag

I dag er det skikarusell her i bygda. To av jentene i huset gleder seg masse til å gå. Ingrid på 11 går i klassen for jenter 12 år, mens Marit på 4 går i barneløypa. Marit er med for 3 gang. Første gangen var det jeg som holdt henne oppe, mens skiene gikk i sporet, så det er 2. gang hun går selv:-)

Dette året får jeg ikke se de gå, for jeg skal stå på kjøkkenet nede i samfunnshuset, men det går greit for mannen ordner ut han!
Så nå skal jeg til å bake en skuffekake jeg skal ha med meg nedover. Det blir sjokoladeskuffekake som står i boka Stiansen inviterer til fest.
I kveld blir det avslapning med familien og god mat♥
Ønsker dere alle en riktig så god helg♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥