søndag 6. februar 2011

Søndagstur

En stille og deilig morgen sammen med Marit i dag♥ jeg koser meg med blogglesing, nytraktet kaffe og levende lys, mens Marit sitter i godstolen med pledd over seg og ser barnetv.
Skirennet gikk bra i går. Ingrid ble nr. 5 i sin klasse og fikk sin pokal, Marit og Elise gikk i barneløypa og fikk hver sin medalje:)
Jeg jobba på kjøkkenet under arrangementet så da var det godt å slappe av resten av kvelden. Etter jentenes ønske hadde vi taco, og jeg og min kjære delte en flaske vin♥
Vi planla også dagen i dag, og vi har alle lyst å ta turen på setra vår. Så etter frokost så pakker vi sekken med masse godsaker og tar skia fatt og setter kursen mot setra! Det er lykke det♥


Det er helt hvitt der opp nå, men jeg har ikke bilder derfra på denne årstiden før, men planen er at vi skal være der litt på vinteren også.
Vi har planer om å bygge på setra vår. Hvis vi skal ha planer om å ligge der litt mer, så har vi behov for å bygge på et soverom og kjøkkenkrok. Jeg holder på å mase meg til en svalgang, lik den som Titti har fra reportasjen i siste utgave av vakre hjem og interiør. Det hadde vært et pluss i lykkefølelsen♥
Vi går nok spennende tider i møte:)
På kamerafronten nærmer det seg kjøp! Det blir nok et Canon EOS 550D! Gleder meg masse til å ta skikkelig fine bilder med et godt kamera!
Ønsker alle en flott søndag♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥