torsdag 17. februar 2011

Jippi, jeg vant:)

Jeg har vært så heldig å vinne et helt års abonnement av Boligdrøm! Jeg, som ikke har noe vinnerlykke til vanlig, dette var LYKKE♥ Boligdrøm er et fantastisk interiørblad! Jeg kan sitte lenge å drømme meg bort i det bladet. Jeg har faktisk liggende en utfyllt bestillingsblankett på bladet, heldigvis har jeg ikke rukket å sende det, for nå har jeg et helt års abonnement. Tusen takk til bloggen Tomines hjem som hadde give awayen.
I dag skal jeg ta helgevasken og vaske klær, for i morgen drar vi på helgetur til Trøndelag. Vi skal besøke kusina mi og familien. Helga skal nytes med masse kos og ikke minste shopping:)

Oppskriften på sjokoladebiscotti, fant jeg på Trines Matblogg. Her finner du alltid mye fristende, det kan jeg garantere:)

Jeg har anledning helgeturen kjøpt en fin boks og puttet i sjokoladebiscotti og kjøpt vin som vi gir vertskapet:) Det er jo så koselig å treffes og jeg synes det er moro å gi bort hjemmelagd bakst:)
Jeg ønsker alle som er innom meg hjertlig velkommen til min verden, jeg blir veldig glad om dere legger igjen et spor så jeg kan besøke dere også♥
Ønsker alle en flott februarhelg♥
Klem fra


1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis som vinner av det flotte bladet
Er blitt mitt favoritt blad nå..
Inneholder så mye forskjellig

Moro at du vil være med på give away hos meg og at du har lagt deg til som følger
Hvordan du linker vet jeg ikke helt om jeg klarer å forklare.. men prøver
Kopier bilde på give awayen min og så legger du det inn under utforming der det står legg inn gadget, kommer så fram ett nytt bilder der det står legg inn bilde.. kopier også web adressen til give away innlegget å legg det inn der det står kobling..husk å lagre..
Huff nei dette var jeg ikke god til å forklare, sikkert noen som kan det bedre en meg..
Du får jo prøve om du orker
Ha en god kveld videre
Klem M

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥