søndag 13. februar 2011

Morsdag♥

En litt annerledes morsdag her i huset i dag. Jeg fikk sove frempå litt, uvant det så, jeg sov ikke så lenge fordet var så stille i huset. Ingen små barneføtter som tusla utpå gangen, ingen småsnakking utenfor døra..
Jentene har vært hos mine foreldre i helgen, vi skal snart dra for å hente dem. Vi skal feire morsdagen hjemme hos mamma i dag. Min far hadde fødselsdag i går. Gratulere med 69 år far♥ neste år er det rundt tall, så vi er spente på hva som da skal skje.

På fredag når jeg var innom blomsterbutikken falt jeg for en nydelig sinkpotte, som ble med hjem sammen med en liten husfred, jeg fant også et nydelig glass til å plassere telys i.

Min kjære ville kjøpe blomster til morsdagen der, men jeg synes egentlig det var dårlig utvalg av avskårne blomster der, så jeg ba ham vente. Kanskje jeg får en flott valentinbukett?♥
I går kom det nye kameraet, et Canon 550D, med masse funksjoner jeg må prøve å sette meg inn i, gleder meg. Jeg har iallefall tatt noen bilder for å teste ut litt, bildene i innlegget er tatt med det nye kameraet.
Nå skal jeg snart ta en dusj før vi drar hjem til mor for å kose oss der, savner jentene mine♥, så det blir godt å hente dem hjem igjen. Vi skal kose oss med god middag, kaffe og kaker hjem hos mor♥ Gratulerer med morsdagen kjære mamma♥ - er så veldig glad i deg♥
Ønsker alle mødre der ute en kjempeflott morsdag♥
God søndag til alle bloggvenner som er innom meg i dag:)
Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥