tirsdag 8. februar 2011

Endelig er tida kommet..

Endelig er dagen vi har ventet på kommet. Men idag måtte det selvfølgelig snø store kjerringer...I dag skulle sola ha kommet igjen, etter 3 måneder borte! Vi har savnet og ventet på sola lenge nå! Jeg har bakt solskinnsboller likevel jeg, for jeg vet at bak snøen og skyene er sola. :) Så innimellom baking og nødvendig husarbeid, har jeg ført litt regnskap. Skal bli godt å fa ferdig det snart, men det må gjøres.
I går kjøpte vi speilreflekskamera, så nå gleder jeg meg masse til det kommer!! Glede♥
En venninne av meg har sendt meg bilder hun har tatt av jentene, de er bare så flotte. Et godt kamera har alt å si.
Nå når sola er kommet, går tida mot vår fort og vi må snart begynne å tenke på å så frøene som skal bli sommerblomster. Gleder meg til å begynne å så frø, til å begynne jobben i hagen. I år skal vi sette opp lekehus til Marit, spennende:)
Ha en flott dag, hvor du enn måtte befinne deg...
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥