mandag 14. juni 2010

Nede for telling..

Sitter her med kaffekoppen min, har fått beskjed om å være mest mulig inne og unngå trekk. Har vært hos tannlegen i dag, for jeg trodde jeg hadde tannpine. Men han sa at det er kronisk bihulebetennelse, så jeg må bare ta tida til hjelp så blir jeg bedre.

Har fått gjort litt på det som skal bli til hagebordet, nå lurer jeg på om jeg skal lage spisebrikker og ha en helt enkel lys duk under.. Jeg får finne ut av det, uansett er det jo ikke vær til å sitte ute. Idag var det nysnø langt nedi lia, og bare 5 grader da jeg sto opp. Ingenting som minner om at vi er kommet til 14 juni.

Sommerblomstene står på bordet ute på svalgangen for å berge unna kulden.
Nå lengter jeg etter sommertemperatur altså.
Mens jeg venter er jeg innom mange flotte blogger og leser interiørblader. I dag var det Maison interiør som ble med hjem. I morgen skal skolen og barnehagen på tur opp til der vi har seter, jeg lurer på om jeg skal dra opp å fyre i ovnen før ungene kommer opp dit, men jeg får se an formen først..:) litt vanskelig for bare å holde meg rolig...
Ønsker alle en flott mandagskveld..;)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥