mandag 8. mars 2010

Kvinnedagen...

I dag 8. Mars er kvinnedagen. Dette merkes her i huset kun ved at det er omtalt i tv'n. Dagene går sin vante gang. Klesvask og husarbeid og div. arbeid utenom hus.. I dag er innevær, så det skal ryddes i klær på loftet, klær som er utslitt eller utvokst. Det regner og snøen smelter her i dag, det er glatt ute, så jeg sendte lillegullet med skolebussen til barnehagen i dag, føler seg når hun får ta følge med skolejentene :) Jeg kjører piggfritt denne vinteren, det er ikke strødd på veien så jeg skal ikke ut med bil i dag. Skal sysle med mitt i dag.

Jeg får bare se frem til våren å tenke på tidligere turer, og glede meg til nye turer til våren. Dette bildet er tatt i fjor vår, og er fra hjemstedet mitt. Med utsikt mot Averøy og med hengebrua som er en del av Krifast, sambandet som gjør Kristiansund landfast. Kan se langt når det er klarvær. :)
Ha en fin dag folkens :)
Klem fra Åse

1 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Gratulerer med dagen, Mosbøjenta!

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥