fredag 19. mars 2010

Helg!

Ja så er det helg igjen da :)
En riktig så deilig fredag syns jeg. Hiset er vasket til helga, rent og pent og lukter godt :) Helgehandelen er også gjort, planene for helga er å slappe av og nyte livet.
Jeg var innom den lokale blomsterbutikken i dag, klagde litt på noen roser jeg kjøpte til ei tidligere helg, de måtte kastes etter 2 dager. Tenk jeg var så heldig i få de jeg var tenkt å kjøpe til denne helga! Disse på bildet er såå fine, en nydelig rød-rosa farge :)

Jeg var også innom mix å leide film for kvelden, godteri i boks og på polet å kjøpte litt vin, så nå kan jeg med god samvittighet legge bena høyt i kveld, kose meg med det jeg skulle få lyst på.
Jeg venter også mønster fra lappestua på en løper, også venter jeg mønster og stoffpakke fra Desiree, så jeg blir ikke arbeidsløs denne helga heller. Livet er herlig folkens! :) 
God helg til alle som titter innom min lille livsnyterblogg ;)
Klem fra Åse

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

For en herlig helgestemning hos deg!! Påskekurven under er kjempefin!!
God påske til deg og etterhvert!!
klem ♥

Landsbyhagen...mitt jordbærsted sa...

Hei. Koselig blogg du har. Ser at du har vært på kammerset og spiskammerset på Sundalsøra. Det er en av mine yndlingsbutikker.Vi er noen veninner fra Molde(egentlig fra Eidsvåg og Eidsøra), da shopper vi og spiser og koser oss der i flere timer.Savner sånn butikk i Molde.
Ha en fin Påske....Kirsti....

2ne sa...

Ser ut som om forrige helg var bra, så håper denne helgen blir like fortreffelig. Ønsker deg en riktig god påske også :-)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥