onsdag 31. mars 2010

God påske!

Da ligger påskehelga foran oss og jeg må bare si at jeg gleder meg mer til påske nå enn på lenge. Vet ikke helt hvorfor, men jeg er såå fornøyd for tida.
Vi hadde det flott på Røros i helga, kosa oss med god mat og drikke, koslig prat og planlegging av sommerens ferie.
Her er to som virkelig fant tonen i helga, søskenbarnet mitt er fadder på gullet, men har ikke sett henne før nå, men det var fullklaff ved første øyekast.
Søskenbarnet mitt kjøpte seg i fjor en 47 fot lang båt som hun har liggende i Croatia, og vi skal få bli med ombord i sommer. Det skal bli såå deilig ;) gleder meg så!! Jeg føler på meg at vi har en herlig sommer i møte, iallefall skal jeg gjøre mitt beste for å gjøre den minnerik ;)
Når vi var i Røros måtte vi innom svenskegrensen å få med oss kvoten, så når kvelden kommer og huset er stille skal jeg ha meg en god Irish Coffee..
Jeg ønsker alle en riktig god påske...
Påskeklem fra Åse

2 kommentarer:

Grethe sa...

Tusen takk og GOD påske til deg også. Det er deilig når livet føles herlig. KOS deg...

Stubbetufsa sa...

Godt at du har det bra!
Det er deilig å føle seg fornøyd!
Ha nå ei fin påskeuke også!

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥