fredag 14. mai 2010

En effektiv dag...

I går etter frokost kjørte jeg inn til setra og hadde rundvask på hele hytta. Nå er den ren og lukter grønnsåpe i alle kriker og kroker, vaska vinduer, hadde hjem gardiner på vask. Hengte dem opp igjen i går kveld. De får henge i påvente av nye, jeg må bare finne noe jeg liker først :)

Her er alt ferdig og kaffen er klar. Lekre green gate kopper og asjetter. Har veldig lyst på mugga i samme stil, men vi får se.
Til neste år planlegger vi å bygge på kjøkkenkrok og lage sovehems. Skal også ha opp en annen sofa i helga, får forandre litt etterhvert, men gleder meg til sommeren i år! :)

Når jeg kom hjem fra setra, gikk jeg i gang med hagearbeid. Begoniaknollene måtte plantes i noe større. Så jeg delte de største knollene og satte dem i en liten tønne, som jeg lett kan flytte inn om natta. Tar ikke sjansen på at de skal fryse for meg. Idag skal jeg en tur på hagesenteret å kjøpe blomster i veggpottene på trappa, må nok ha med noen nye urner til den flotte terassen som snart er ferdig. Har veldig lyst på et oliventre også, men vi får se hva det blir i dag.
Vi snakkes:)
Ha en flott dag rundt om i vårt vakre vårgrønne land!
Klem fra Åse

1 kommentarer:

Mona sa...

Her kunne jeg ha tilbrakt noen timer ja. Flotte kopper og duken er jo kjempefin. Ha en strålende helg.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥