mandag 12. april 2010

Trekningen er gjort...

Da er det avgjort hvem som vant giveaway-premien for feiringa av 1-årsjubileumet.
Vinneren er Kirsti i Kirstis verden, hvis du sender meg en mail med navn og adresse ( min mailadresse er : ase.torvik@sunndals.net) så kommer det en pakke i posten til deg ganske snart. Premien kommer fra Kammerset på Sunndalsøra, min lokale interiørbutikk. En veldig koselig plass :)
I helga har vi fått gjort mye ute, vi har nesten ikke vært inne. Vi har sagd ned tilsammen 5 store lerketrær, kvistet og gjort klar stokkene til levering, i dag gjenstår det for meg å rydde kvisten. Det er ikke rent lite det.
Jeg har ellers fått raket bort mye kvist og rusk og rask fra hagen. Vi har sådd blomkarse og knollene av Skaugumsbegonia er kommet i jord. Føler at vi er godt i gang med våronna i hagen.
Ønsker alle en flott våruke :)

1 kommentarer:

Landsbyhagen...mitt jordbærsted sa...

TUSEN TAKK.....Jeg er heldiggrisen....Gleder meg masse. Har sendt deg mail....
Stooooooor klem fra Kirsti

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥