søndag 4. april 2010

En flott 1. påskedag... :)

I dag ble det en skitur på meg og mellomste jenta! Vi hadde en flott tur på hjemlige trakter, tror det er 7-8 år siden sist jeg var her. Nå har vi hatt noen påsker da det har vært vanskelig å komme seg ut på lengre skiturer, men denne påska har vært optimal sålangt...
Etter en bedre frokost, pakket vi ned vannflasker, appelsin og kvikk lusj og dro i veg. Vi hadde en rolig marsjfart og brukte 1 time og 20 minutter til målet. der fant vi oss godt tilrette i solveggen på hytta der Røde Kors holder til i området, og etter en kort rast, begynte vi nedturen som gikk fort! :)



Vel hjemme finner jeg huset rolig og steika i ovnen, så det var bare å sette seg i godstolen en stund.
Etter middag tok jeg spaden fatt, snøen smelter for sakte, derfor bruker vi å makke den bort fra blomsterbedene. Innerst inne ved veggen fant jeg den aller første snøklokken denne våren..:) ble nesten rørt, for dette er et sikkert vårtegn!
I morgen skal vi til mor på middag, min søster er hjemme med tvillingguttene som kom til verden i august, vi gleder oss..
Ha en fin 2. påskedag...
Klem fra Åse

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

For noen herlige bilder!! Har spadd litt snø i dag jeg også,må hjelpe til litt som du sier:-)
klem

pepperkverna sa...

Så ut som en drøm.....Hege

Grethe sa...

Herlige påskebilder.
Det ligger en pokal - award til deg på bloggen min, jeg setter stor pris på å blogge med deg.
Klem fra meg.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥