fredag 23. april 2010

....

Ja, så er det fredag igjen. Tida går så utrolig fort nå om dagen, kanskje det er for di jeg er så fornøyd for tida? Ja ikke vet jeg, men jeg nyter dagene med klargjøring av hagen når det er finvær og pusler inne når det ikke er utevær. Det spirer og gror i eskene inne, og det begynner å livne til ute i bedene også.
Nå skal jeg til med helgevasken før jeg og ei venninne skal på spiskammerset for lunsj, tenkte å kjøpe med noen vårblomster med hjem, vi får se...
I helga får en av jentene venninnebesøk, så vi skal kose oss med kjekke aktiviteter og god mat. I kveld kommer trampolina opp igjen, ellers skal vi igang med terassearbeid, spennende... :)

Måtte legge ved et vårbilde fra i fjor, jeg gleder meg til jeg kan plukke liljekonvall. Her hos meg vokser det masse liljekonvall, sprer god lukt i huset og er bare såå lekker på bordet. ;)
Vi har så mye å se frem til utover våren!
Har også planer om å komme meg opp til setra å vaske ned seterhuset, få grønnsåpelukta i alle kroker der også :)
God helg til alle som kommer innom meg... ;)
God klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥