onsdag 17. februar 2010

Morgenkos...

Her har jeg ordnet meg fint. Caffe Mocca og knekkebrød klar for en aldri så liten bloggerunde. Men først må jeg fortelle dere om i går. Jeg var på en liten bytur, dette er ikke så ofte da jeg bor 9 mil fra nærmeste by. Det jeg først og fremst skulle var å se på gardiner til stua. Jeg tråla rundt på alle tenkelige butikker som selger gardiner, og fant ikke noe jeg falt for. Dette er meg, jeg må få følelsen av at denne må jeg ha, hvis ikke er det mislykket. På den siste butikken, der FANT jeg noe jeg virkelig bare MÅTTE ha. Jeg fikk kjempegod service og når jeg gikk hadde jeg bestilt stoff. Dette blir bare kjempefint på stua mi! Men de var jo ikke akkurat gratis da :( dette er meg, finner ikke det jeg liker til folkelig pris! Ihvertfall så er jeg fornøyd, og var så oppgødd da jeg forlot butikken at da jeg kom hjem, manglet jeg et par poser! (flau), men har lokalisert posene mine, så de kommer til rette igjen: Puhh, lettet! Bilder av stue og gardiner kommer når jeg får sydd de!
I dag er lille gullet fri i barnehagen, så vi får finne på noe i dag også!
Ønsker dere alle en kjempefin dag! :)
klem Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥