torsdag 11. februar 2010

En god dag..

I dag har vi en god og rolig dag lillegull og jeg. Vi dro først til bhg. på sangøving, Barnehagen skal feire 10-årsjubileum, og i den anledning skal de ha konsert neste torsdag. Etter øvinga dro vi til legetime, litt handling og deretter litt garnhandling. Jeg er nylig ferdig med en hals til lillegull, jeg er fornøyd med resultatet.
Her poserer hun villig for meg. Hals og tilhørende lue kan bestilles ved å sende meg en mail. 200 kr for hals og lue. :)
Her kommer et vårlig bilde fra vinduskarmen på stua, når det er så lite vårlig ute, må vi jo hente våren inn! Utenfor vinduet er snødybden ca 90 cm nå, det synes jeg er mer enn nok.

Vinduet er uten gardiner enda, for etter at jeg malte stua skal jeg ha nye gardiner og oppheng, og da venter jeg til jeg har fått tak i nytt før jeg har opp noe!
Ønsker alle en strålende dag videre! Nå skal jeg strikke videre på tøflene i villsaugarn jeg holder på med :)
Klem fra Åse

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Sånt et koselig lite gull du har!
Hun ble ikke lei seg når det ikke var hun som fikk halsen og lua? Hun har nok fått allerede!

Hulda sa...

Takk for hilsen! Tror ikke jeg har sett din blogg tidligere. Så flink du er til å strikke, nydelig hals til den søte jenta di.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥