lørdag 27. februar 2010

helg...

Lørdag og helg...
Dagene flyr og det er lørdag igjen. Jeg har tidligere meldt meg i smakspanelet i bladet Spis Bedre. Jeg fikk denne uka mail med to oppskrifter jeg skulle lage. I dag har jeg lagd limeknapper til kaffen, og disse falt i smak hos alle her i huset. Enkelt og snart å lage :)

Bildet nedenfor er fra kjøkkenbenken, der kaffen er klar til å inntas. Sola skinner inn og livet er bare herlig, jeg elsker slike dager der jeg kan ta livet rolig og pynte litt her og der.

 
 
Her har limeknappene kommet i et søtt glass med rød sløyfe, passer godt som pynt enn så lenge det er kaker igjen! :)
Nå har jeg trillet ut rustikke rundstykker jeg skal ha til Frittata med karvepoteter, til dette skal jeg servere marinert kyllingindrefilét og salat. Jeg koser meg når jeg lager god mat, og vi kan kose oss med et glass vin til! I kveld skal vi se 30 km for kvinner, der vi håper på medalje igjen :)
I går var jeg å hentet stoffet til stuegardiner, og jeg gleder meg til å begynne å sy dem. Stoffet er så fint og jeg tror de vil passe fint i stua mi :) Bilder kommer når gardinene er kommet på plass! Skal prøve å få begynt i morgen, ellers blir det for fullt på mandag.
Med dette ønsker jeg alle i blogglandia en strålende helg :)
Mange klemmer fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥