torsdag 5. januar 2012

Tilbake til hverdagen!

Først må jeg takke hjertligst for de gode kommentarene i forrige innlegg, dere er bare så gode♥
Slike gode kommentarer gir meg energi og lyst til å fortsette blogginga! Fikk lyst til å fortsette på tovavottene jeg begynte på før jul når jeg så kommentaren fra deg konemor Maria, TAKK♥

Jeg må bare innrømme det at selv om jeg elsker julen, så er det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen også:)
Jeg så det til jentene i dag tidlig; vi har ca 350dager til neste jul og det er vi som kan gjøre de dagene gode, både ved å være positiv og kreativ med tiden vår.
Jeg synes det er så viktig å leve livet godt, både ved å være kreativ og god mot andre og også huske på å leve som en "livsnyter", for en vet ikke hva livet bringer, enten det blir langt eller kort.

I dag har jeg tatt det litt rolig. Jeg har fått sjekka hvilke krav mattilsynet har for gårdsbakeri, det hørtes overkommelig ut det altså:)
Jeg har strikka litt, sett på tour de ski også bakt boller, må jo fylle fryser'n litt igjen:) (jeg smakte bare på en bolle) hihi:)

Tenkte å vise bilde av det gamle skapet jeg har på stua, jeg er så glad i det skapet. Nå er hadelandnissene pakket ned og da er det frem med telysfat. Jeg skal lakke en griselampe å henge opp i dette hjørnet, men samboer'n må bygge om litt det eletriske på lampa først, men det blir nok snart.
Jeg var så aller snarest på et lite romjulssalg i romjulen og kom over den lekre puta fra Riviera Maison, til venstre på bilde. Virkelig lekker pute, bare vi finner den "rette" sofaen nå så blir dette bra:)
Ønsker med dette alle dere der ute en flott januardag:)

klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥