tirsdag 21. september 2010

Høst♥

Det er blitt skikkelig høst i det siste. Skogen og lia skifter farger, det er et flott syn! Høsten har også satt sitt preg på trappa, koselig å pynte med lyng og levende lys!

I dag har jeg vært i byen å handlet litt høstklær til Marit, noe til meg selv og litt pynt til "tv-stua", den er snart ferdig og da kommer bilder. Jeg er kjempefornøyd, etter høstferien skal vi begynne å pusse opp prinsesserom til Marit♥
Fredag skal vi feire 13-årsdagen til Elise, som er størst i søskenflokken! Hun har invitert en håndfull jenter, som skal kose seg med taco, muffins og sjokoladekake♥
Lørdag skal vi ha gjester, så jeg har kjøpt noe å pynte bordet med. Det går selvfølgelig i høstfarger, jeg gleder meg...
Takk til Lisje Astrid for god hjelp♥
Ønsker dere alle en sin tirsdagskveld!
Klem

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥