søndag 26. september 2010

En vellykket helg♥

Vi har hatt en travel men flott helg. Det begynte fradag med jentelag for den eldste jenta som blir 13 år 28. september. Der var 8 jenter som storkoste seg med taco, sjokoladekake og blåbærmuffins. Det smakte tydeligvis godt, for det var ikke så mye igjen etterpå. De var også ute å utfordra mørket, det var noen der som var mørkeredd, for det var endel hyling :)
Det var iallefall en koselig bursdagfeiring♥

I går kveld hadde vi et lite lag; min svigerinne og et vennepar. Jeg hadde kosa meg å dekket et lekkert og innbydende bord. Hadde dekorert kubbelys med serviettene vi hadde for anledninga. Har også kjøpt meg ny lykt, som passet perfekt på bordet. Jeg har dekket på med serviset Christineholm fra Firkløveren, mine lekre glass i kongle fra Per Spook. Vi satt lenge ved bordet og kosa oss, stemninga var på topp :)

På menyen sto biff med deilig tilbehør og masse god vin. Amarone Della Valpolicella 2007, den smakte fortreffelig :)


Det ble sent før vi krøp til køys, og det merkes i dag. Når vi våknet i dag var plena hvit av rim, så i ettermiddag har jeg tatt opp alle knollene og georginerøttene.
Det har vært en innholdsrik helg, og nå er det bare å motivere seg på ny uke med jobb.
Ønsker alle en flott høstuke♥
Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥