mandag 5. oktober 2009

Ny lue!




Forrige uke gikk fort, veldig fort! Vi feira bursdag og ellers gikk det i jobb, i tillegg til det ble katten vår påkjørt. Så helga har stort sett gått med til å pleie og medisinere katten. Han hadde omfattende skader i kjeve og øye, han brukte nok noen liv der..


Ellers har jeg strikket på det som skal bli lue til meg selv, behovet meldte seg forrige uke, da var jeg ute i skogen og set ble kaldt om ørene ;)


Da er det jo kjekt at jeg kan gjøre noe med saken selv!


Ha en flott uke!


Klem fra Åse

1 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Men stakkars pusekatt da, påkjørt! Jeg syns han så litt medtatt ut før jeg leste teksten, men skjønte fort hva det var. Her det gaupe 222 som er kattenes største uvenn. Vi mista to, og flere har mistet kattene uforklarlig.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥