fredag 30. oktober 2009

Julegave..




Ser det er gått lang tid siden siste innlegg. Det har vært travelt, jeg har vært på tur og ting har hopet seg litt opp for meg. I dag er jeg hjemme med litjpia mi, ho hadde litt feber og har litt hoste, så vi ble hjemme i dag. Vi har kost oss sammen, sett noen filmer og jeg har fått puslet litt rundt. Det er det leenge siden jeg har gjort, det har vært deilig! ;)


Quilting har det vært lite av i det siste, pusler litt med kjøkkensettet som var i quiltemagasinet her tidligere. Nå strikker jeg stellevseke til julegave til ei lita frøken, stelleveske til dukken hennes ;) Det er lettvint kveldsjobb for meg nå, det er masse jobb i fjøset, jobber 3-4 dager i uken i tillegg til fjøsstell og unger. Da er jeg rimelig klar når kvelden kommer, særlig når klokka ringer kl. 05.15.


Nå føler jeg det skal bli herlig med helg! Det blir garantert fine glass med rødt innhold i når kvelden kommer, da slapper jeg av...


Ønsker alle en kjempeflott helg! Selv om det er lenge siden sist innlegg, er jeg nesten daglig innom mange av deres blogger, der finner jeg så mye flott ;)

1 kommentarer:

Laila sa...

Ha ei fin helg du også. Nyt det raude i glaset og slapp av!! Det har du heilt sikkert fortjent :)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥