lørdag 30. januar 2010

Helg...

Helga er noe jeg blir mer og mer glad i. Det er sågodt å slippe å stresse på morgenen for å få unger på skolen, få gjort dyrestellet midt oppi dette. Lørdag betyr roligere morgen, selv om jeg må stå opp tidlig, vil jeg få mer ut av dagen :) De siste 2 dagene har jeg malt stua, noen ganger angrer jeg meg at jeg begynte. Ubehandlet panel slurper maling, det går sent, men når jeg ser det som er gjort så blir det kjempefint.
Regner med å bli ferdig med maling i helga, etter helga får jeg begynne å se meg om etter gardiner.
Ønsker alle en flott og kreativ helg!
Bildet har jeg lånt fra Nordhjem, var så vårlig og fint. Syns bokstavene er så fine at jeg lurer på å kjøpe dem.

Klem fra Åse

3 kommentarer:

Laila sa...

Oppussing er "bale" medan det står på, men når du er ferdig, er eg heilt sikker på at du vil tykkje det var verdt strevet. God helg!

Guttemamma sa...

Hat mens det står på..synes jeg iallefall,hater å male..men vidunderlig når det er gjort!! jeg har akkurat lært meg (vet vel ikke om lært er det rette ordet men...),brukte picasa som er et redigeringsprogram du laster ned gratis. Der prøvde jeg meg frem...og noen mener en kan bruke noe som heter paint eller andre program da. Jeg lagret i mine dokumenter den collagen jeg hadde lagret og lastet den opp inne på utforminger på bloggen min. Lykke til..
klem

Grethe sa...

Nydelig - Oppussing er mest morsom når en er ferdig :0)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥