søndag 27. desember 2009

Romjul på krykker..







Ja, det er sånn min romjul ser ut til å arte seg! Litjmor mista ei skuffe ned på vrista mi idag, tror ikke noe er brukket, men det er nok en brest. Får prøve å komme meg til legen i morgen.



Jula vår har vært koselig, selv om det er den første uten svigermor, såm tror jeg vi alle har gjort det beste utav det. Litjmor har vært høyt oppe hele jula. Julaften hadde vi besøk av nissen to ganger! :-) kjempebra begge gangene.. Jeg har også fått mye fint, selv om jeg ikke har fått noe nye quilteting! gull og noe nyttig :) Ellers har vi kost oss med masse god mat og drikke! :)



Nå ønsker jeg dere alle en god romjul!



Åse

1 kommentarer:

Grethe sa...

Kjære følger!
Jeg synes det er veldig hyggelig at du følger bloggen min. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og jeg ønkser deg et Godt Nytt År.
Ønkser deg også en fin kveld:0)
Klem fra Grethe

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥