lørdag 13. mars 2010

Strømløs fredagskveld...

Måtte ta frem omtrent alt jeg hadde av kubbelys og telys osv. igår kveld. Strømmen gikk litt over 8 og kom ikke tilbake før i 4-tida i natt. En litt annerledes fredagskveld, men koselig med alle de tente lysene :)
Litt uvant å være uten tv, men akk så deilig! :) Vi hadde heldigvis ikke planlagt noe varm mat til kvelden, så vi hadde akkurat satt frem litt snacks og åpna en ølboks hver, fredagskos det :)
Varene jeg hadde bestilt fra vakkert hjem hjem kom i går, kosa meg når jeg åpna pakken!
Her på bildet under er telysene kommet på bordet, de var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men nydelige likevel :) Stuegardinene er kommet opp, men jeg har ikke fått kjøpt nytt gulvteppe (det kommer med på neste måneds budsjett), måtte jo tenke på påska også :)
Det gamle hjørneskapet på bildet er fra tidlig 1800-tall, dette er noe jeg setter høyt, et skap verdt å ha i stua synes jeg. Klokka er også fra samme tidsepoke. 
Idag skal vi en tur til Oppdal, må en tur i badeanlegget med jentene. Men jeg skal vel se meg om etter noe pynt også og blomster til helga :)
Ute snør det og det er såvisst ikke vårstemning nei! Jeg venter på vår nå, så jeg kan begynne for fullt å planlegge terassen vi skal sette opp :) Gleder meg!

Ønsker alle i blogglandia en flott lørdag!
Klem fra Åse :)

1 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Dere har ei koselig stue! Og så ryddig!
Ha ei fin helg!

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥