torsdag 4. mars 2010

Det går fremover..

Som dere vet så holder jeg på å sy gardiner til stua, her kommer en liten oppdatering.. Jeg har sydd ferdig 2 høyder, det går sent fordi det er mye arbeid med knytebåndene. Det ble dårlige bilder, for det er jo så elendig vær ut. Hadde sola skint, hadde det vært noe helt annet! Men det kommer mange bilder når alt er ferdig, jeg har heller ikke bestemt meg for hvordan de skal henge ennå! Tar gjerne imot tips fra dere der ute...
Jeg synes stoffet er såå lekkert, gardina henger så fint synes jeg. Tidkrevende å sy, men gleder meg til alle er ferdig :)
Nå skal jeg snart gjøre meg klar til å dra på kino sammen med jentene mine. Praktisk med dagkino når jeg skal ha med 3-åringen! Hun må jo bli med, hun digger Olsenbanden jr. :)

Ønsker dere alle en fin torsdag!
Klem fra Åse

1 kommentarer:

Torunn sa...

Hei på deg!
Takk for hyggelig hilsen. Håper dere har kost dere på kino i dag :-)

Klem Torunn

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥