onsdag 10. mars 2010

Humøret er på topp....

Er i superhumør for tida! Grunnen til det er at stua nærmer seg bloggingsklar og så jo våren komme snart! i morges satt jeg på nettbutikken vakrehjem og handla litt småtteri for å pynte opp litt. Skal kjøpe nytt gulvteppe til stua i morgen, fant det i den lokale møbelbutikken på tirsdag. Lyst og fint, akkurat sånn jeg hadde sett det for meg. Gleder meg til å ordne i stand til helga denne gangen :)
Disse lekre telysestakene finner om ikke mange dagene veien til stuebordet mitt, jeg gleder meg til tiden fremover, for det skal tilbringes mange hyggelige stunder i stua.
Følte at våren ikke er så langt unna i dag, fikk plutselig iver etter å vaske og rydde på loftet i dag. Så det har jeg gjort, hatt en skikkelig vårrengjøring på loft og soverom i dag. Skal bli godt å legge seg, rent og pent og luftet godt :)
Ønsker alle en flott onsdagskveld :)
Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥