søndag 19. februar 2012

Søndagsmodus

Det er deilig å nyte morgenen med fyr i ovnen og en god kopp te, spesielt når jeg kaster blikket ut vinduet der store snøfiller daler ned.
Dagen i dag skal vi slappe av og kose oss med innesysler, bake fastelavnsboller som serveres med krem og melisdryss:) også tror jeg jeg skal prøve en brownies jeg så på Passion 4 baking her tidligere i uka.
I går var vi på Oppdal å sto på ski. Marit var med for første gang, så vi bestilte skiskole til henne. Vi koste oss i bakken, men jeg tror nok vi skal øve litt på ploging og bremsing her hjemme også tar vi turen opp igjen om 14 dager, og tar en time til på skiskole. Regner med at hun er i gang da:)

Jeg har tidligere i uka fått en pakke fra Buzzador i posten. Jeg kom med i en kampanje der vi skal prøve ut en ny lego; Lego friends.
Lego Friends er historien om Olivia som flytter til Heartlake City sammen med moren og faren sin. Vi fikk en eske kalt Olivias trehus. Marit likte legoen fra første øyeblikk, hun sitter på gulvet og prater og synger mens hun leker.

Håper dere alle får en koselig fastelavnssøndag♥
Klem fra Åse♥

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥