søndag 26. februar 2012

Her er den!

Ja her er den gamle bollen jeg har tenkt på noen dager nå. Så når jeg fikk overtalt min bedre halvdel til å hjelpe meg å bære inn den gamle slagbenken, så var tiden inne til å ta inn den gamle bollen også:)

I formiddag var jeg på stabburet og hentet denne gamle skatten, er den ikke fin?
Etter at jeg hadde vasket den, satte jeg deig til kanelsnurrer i den - praktisk også vettu, hihi:-)
Jeg skal også prøve den til tykklefsedeigen...
Så ble den vasket og plassert på spisestuebordet, ved den gamle slagbenken og den passer bare helt perfekt!!
Nydelig♥
Så nå har jeg for første gang på lenge tatt frem igjen den første løperen jeg vevde, sammen så passer disse tingene perfekt sammen.
Så nå får det være sånn en stund fremover, til jeg finner på å bytte på igjen og kanskje det kommer mer gammelt frem fra glemselen på stabburet♥

Ønsker alle en koselig søndagskveld og en riktig god uke♥
Klem fra Åse♥

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fantastisk! Du er verkeleg flink! Eg vil gjerne besøke staden når du får det i gong. Lukke til med prosjekta dine! Eg er ny i bloggverda, og litt om litt skriv eg meir og meir, men vil sjå litt på andre bloggar... Ha ein fin søndag! ENIA

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥