lørdag 25. februar 2012

Favoritten min♥

I dag har vi flyttet om litt på stua. Jeg fikk overtalt Anders til å være med meg å bære den gamle slagbenken opp fra stabburet og inn i stua...
..olala som den passet perfekt inn i denne kroken på stua:-)
Nå kommer jeg til å være strålende fornøyd i lang tid fremover. Har lagt øynene på en gammel brun porselensskål på stabburet, som skal få pryde spisebordet i tida fremover.
Jeg tror jammen Marit også liker seg i slagbenken, for ikke lenge etter at den var vasket, var hun på plass med nintendoen sin, hihi
Ønsker alle som er innom en riktig god helg♥ (denne siste helga i februar)
Klem Åse♥


1 kommentarer:

Mona sa...

Hyggelig å ta fram og bruke slike klenodier. Kos med både pute og skinn også. Ha en fortsatt fin lørdag.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥