torsdag 13. januar 2011

Snart helg igjen♥

Ja, så er det snart helg igjen og tenk det at halve januar er alt gått! Tida går så utrolig fort, mye får vi gjort og noe henger vi etter med, sånn er det bare.
I dag tok jeg helgehandelen slik at jeg får bruke hele dagen hjemme i morgen. Holder på å rydde og vaske i kleskapene på loftet, mye arbeid når 5 kleskap skal ryddes i! Men så godt når det er gjort da dere:)

Når jeg var innom coop mega i dag, var det første jeg fikk se denne flotte hortensiaen og den bare måtte jeg ha! Så flott farge på den også, i tillegg plukka jeg med 2 primula, en gul og en plommerød.
Som dere kanskje ser så ligger boligdrøm fremme på bordet, en av mine nye favoritter. Nå gleder jeg meg til neste nummer av Vakre Hjem og Interiør kommer ut!
Ellers har jeg strikka leggings til ei prinsesse jeg er tante til♥  de er strikka i kashmir alpakka, deilig mykt garn å strikke med! Håper de er like god på og at de passer:)

Som dere ser så ligger det et nøste flerfarget garn her også; tenkte å prøve det til de halsene jeg lager, blir en frisk vårlig farge tenker jeg:)
Jeg har også begynt på et nytt par selbuvotter, det var bare så moro å strikke de at jeg måtte lage flere par!
I helga er planene bare å være hjemme, være ute sammen med ungene og gå på ski og kose oss, kanskje kan det bli litt bålkos også:) Temperaturen er jo så flott, ligger stabilt på ca 3-5 kalde, akkurat passe kaldt!
Søndag skal  jentene gå skikarusell, så vi får bare heie dem frem♥
Marit er også i ferd med å bli en liten racer på ski, hun mestrer holde seg på beina i bakken nå, flinke jenta mi♥
Jeg har registrert at antall besøkende øker, selv om det ikke er så mange kommentarer. Det gleder meg veldig at dere tar dere tid innom meg og mitt, tusen takk :) jeg har i det siste funnet flere flotte blogger å besøke, det er fantastisk mange kreative og flotte mennesker rundt omkring:)

Ha en fantastisk flott dag alle sammen♥

1 kommentarer:

Mariell Jacobsen sa...

Godt å starte helgen tidlig:)
God helg til deg og dine :)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥