torsdag 20. januar 2011

alt og ingenting...

Egentlig har jeg ikke så mye å blogge om, men får lage et lite innlegg likevel.
Var i byen på tirsdag og da var jeg innom Mester Grønn og kjøpte meg roser. Jeg er så fornøyd med rosene jeg kjøper der, de står lengre enn de jeg kjøper på den lokale blomsterbutikken. Den flotte fargen kommer ikke frem på bildet. (jeg må visst fremskynde kjøpet av speilreflexkamera!)
Ellers handla jeg meg noen klær; en lekker brun bukse fra Gant og en lys rosa bluse (Jean Paul), i tillegg fant jeg et skjerf hos Arts & Crafts. Må ha litt nytt jeg også :)
I dag skal jeg på vedskog, godt å komme seg ut litt også, jeg er lei av å være hjemme, så nå håper jeg det blir linjerydding snart!! (det må vel bli litt mindre snø først)
Ønsker alle en flott januardag:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥