fredag 14. januar 2011

Plutselig innom igjen..

Merkelig hvor tett innleggene kommer nå første halvdelen av Januar!:)
Jeg er en liten tur innom for å vise dere den flotte kalenderen min for 2011, litt ego dette året virker det som.. litt artig dette, når jeg kom over nettsiden http://www.personligalmanacka.se/. Så da fant jeg et bilde av meg selv som jeg var fornøyd med å satte igang. Mannen dro litt på smilebåndet av meg da jeg viste ham kalenderen..:)

Ellers har jeg hatt koselig formiddagsbesøk i dag♥ Min gode venninne Marit hadde med seg denne posen...:)

med hjemmelaget sjokoladebiscotti, med ønske om god helg til meg og mannen! Så koselig♥ godt med gode venner rundt seg ja, må ta godt vare på de♥

Da ønsker jeg alle en gnistrende god helg! og på gjensyn... so long:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥