fredag 23. juli 2010

Nytt sengetøy!

Denne gangen er det soverommet som har fått litt fornying! Som jeg skrev i forrige innlegg kjøpte jeg nytt sengetøy fra Herregård på mandag. I dag ble det strøket og lagt på senga.. så nå gleder jeg meg til jeg kan gli inn under dyna i kveld :)

Jeg syns det ble lekkert, se bort fra veggene, de skal males hvite til høsten! Senga ble virkelig flott syns jeg, med det heklede sengeteppet farmor heklet til meg for mange år siden. Hun heklet 23 sengetepper og mange kaffeduker og et utall løpere før hun gikk bort.

Sengeteppet har flotte hjerter i mønsteret, jeg liker godt å legge på teppet når jeg har lagt rent på senga :)
Her er antrekket jeg skal ha på meg i 50-årslag i morgen. Tunikaen er lekker, tightsen er fin den også, jeg fikk ikke hengt den på henger. Sko fant jeg også :) Føler meg fin og sommerlig kledd når dette kommer på :)
Her skinner sola fra skyfri himmel i dag, og det skal den gjøre i morgen og søndag også :)) Nå føles livet herlig syns jeg... :)
Nå på formiddag har jeg vasket til helga, redd senger og nå skal vi ut lillemor og jeg! Vi skal klippe plen og grille til middag!
Ønsker dere alle en super fredag...:))

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥