lørdag 10. juli 2010

Et lite livstegn...

Et lite livstegn fra meg! Jeg lever i beste velgående, men har ikke hatt så mye å blogge i det siste.
Det går på de vanlige gjøremålene; dyrestell, husarbeid, plenklipping, vanning av blomster mm.
I dag har vi vært på tur! Vi kjørte opp i Sunndalsfjellet, parkerte ved Reinsvatnet og skulle gå turistlinja fra Reinsvatnet til Brandstadbu. En fin tur, men halveis kom plutselig skodda, den la seg tykk irundt oss på alle kanter, så vi valgte å snu.


 Vi hadde med oss to av jentene, så vi fant det mest fornuftig å snu, men vi hadde en flott tur inntil skodda kom. Jentene var så flink å gå :)



Lappesøm og quilting av proskjektet mitt er blitt nedprioritert den siste tiden, døgnet har bare ikke nok timer! Men de skal bli ferdige, det tar bare litt tid... :)
I morgen er det meldt knallvær, så da blir det frokost på terassen, litt soling og en god bok på meg :)
De neste dagene skal alle 3 jentene feriere hos mine foreldre, kanskje jeg da kan få quiltet litt igjen, tiden får vise :)
Ønsker alle en flott helg :)
Klem

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥